Helgen redan över.

Så är helgen redan över. Den här dagen har bara sprungit förbi. Ellah kom hem kl halv 10 imorrse. Underbart att få hem henne igen :) Det hade väll gått ganska bra för Ellah att sova borta, men hon hade vaknat flera gånger och hade svårt att somna om.. Saknat Mammas boobies kan jag gissa :)
I förmiddags låg vi i soffan och mös hela familjen.. Ellah var klängigare en vanligt. Antar att hon var rädd att vi skulle lämna henne igen. Pluttan då!!
Sen vid 1 tiden var det dags för mig att åka iväg och träna mina gymnaster. Jag slog till och med på stort och körde styrka tillsammans med dom.. Fasiken vad otränad man är.
Direkt efter träningen vart det en snabbis hemma för att hämta upp Ellah och Pussa lite på Pappa Kim. Sen åkte vi vidare hem till Pappa och Karin där det bjöds på Söndagsmiddag :D Kim orkade tyvärr inte följa med idag, han hade världens migrän. Stakarn :( Men det kommer fler söndagar!!

Ligger just nu i soffan som en potatissäck och är helt slut. Ellah hade SUPER svårt att somna ikväll. Hon var så himla trött men kunde bara inte somna.  Men äntligen efter mycket tålamod med många försök från både  mig och Kim så somnade hon äntligen. Så nu ligger hon i SIN säng och sussar så gott. Får se hur länge hon sover innan hon vaknar och vill gosa med mammas ballonger?. Antar att det blir dubbelt gos ikväll, då hon inte fick något inatt.. :D
 Ne nu börjar filmen igen.. Natt Natti!

Eftermiddagen hemma hos Morfar..


Försöker ta kameran. Som alltid :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0