Ingen vanlig dag!!!

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag HURRA HURRA HURRA! Det är även Ellahs 7 månaders dag. Grattis gumman :D Mamma älskar dig! Men ussh, tiden går verkligen för fort!  Min lilla bebis är ingen bebis längre :(

Har nyss kommit hem ifrån en helt underbar massage.. Det var välbehövligt!!
Idag kommer Ellahs farmor Nina hit på fika och förmodligen min vän Maria också. Annars tror jag inte att det kommer några fler. Dom flesta kom ju igår :)
Ne nu har jag en mycket trött dotter brevid mig. Så nu blir det gos och sen somnar hon nog. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

stort grattis till dej! Hoppas du får en fortsatt skön dag. :)



Kram sofia

2010-01-11 @ 15:13:29
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Grattis ! :)<3

2010-01-11 @ 22:14:20
URL: http://zchelander.blogg.se/
Postat av: bella

Grattis :)

2010-01-11 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0