Innedag med städ och bak.

Idag kommer dagen spenderas inne. Är verkligen iskallt ute. Brrr..
Morgonen har spenderats med att måla om mitt vitrinskåp. Det gick ganska bra att måla, fast en man hade en jättetrött dotter. Efter att man underhållt henne med lite majskrokar, så blev hon för trött så fick gå och lägga lilla Loppan. Men jag hann iallefall måla klart :) Nu väntar jag på att det ska torka, så får jag se om det behöver målas igen.
Nu medans Ellah sover tänkte jag ta och plocka undan det sista av julsakerna. Är på lite städhumör idag, så får se vart det här slutar :) Kim har precis storstädad köket så det behövs iallefall inte göras.
Bakas ska det göras idag också. Jag fyller år på Måndag, men främmande kommer imorrn och firar mig. Då vill jag ha bakat klart så jag slipper det imorgon. För imorgon spelar min bror semifinal i Dm i fotboll, och självklart ska vi åka dit och kolla :) Heja heja!!

Nu ska jag ta och städa, bästa att passa på när man faktiskt är sugen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0