Inte hunnit blogga!

I lördags blev vi verkligen kvar HELA dagen och kvällen i idrottshuset. Min bror hade tur att gå vidare till kvartsfinal och den spelades inte förens 22:00. Sen gick dom även vidare till semifinal. Och den tror jag inte spelades förens vid 24 på natten.. Tyvärr åkte dom ut i semifinalen och kom 3a totalt.. Men dom spelade riktigt bra, och dom åkte ut mot Bk Forward som vann alltihopa.. Så min bror var ganska så nöjd endå. :D Och det ska han vara. Dom spelar i div 4 och Bk Forward i div 1, och endå var min brors lag nära att slå Bk forward. BRA jobbat! :D
Ellah var hur duktig som helst hela dagen.. Hon lekte och busade på läktaren, blev trött och sov middag. Sen lekte hon lite tll och sen somnade hon för natten runt 19:30.. Mammas och Pappas glada tjej!! Hade det inte gått bra med Ellah hade vi självklart åkt hem. Men som tur var så hade Ellah det lika kul som vi :D

Igår (söndag) hade vi främmande på förmiddagen av Micke och Kajsa. Dom har nyss kommit hem ifrån Thailand och hade köpt en massa paket till Ellah. Vii fikade och Ellah öppnade paket. Även Kims syster Moa och hennes kille Simon kom förbi på fika. Trevligt!!
På eftermiddagen gick vi hem till mamma och Anders där hela Anders släkt väntade. Anders son Sebban fyllde 20 år, så vi åt mat och fikade allihopa.. Hurra Hurra Sebban!!
Så som ni ser har jag haft NOLL tid att sitta vid datorn. Men nu slipper ni mig inte :D

Idag har jag legat i sängen hela förmiddagen och bara njutit. Kim slutade tidigt från jobbet, så han och Ellah har vart ute och gått och lekt här hemma.. HAHa medans Mamma låg i sängen och gjorde inget! Gud vad skönt det var!!
Nu på eftermiddagen har vi vart uppe på stan. Köpte lite saker för mitt presentkort på Gina Tricot.
Nu kurrar magen!! Ska bli mumms med mat. Idag ska det lagas Kycklingwok med couscous!
Bäst jag börjar nu på en gång. Innan jag hungrar ihjäl :D


I idrottshuset och hejar på Morbror Kiffe.


Efter all lek blir man trött och måste sova lite :)


Får paket av Micke och Kajsa.



Mamma har gjort en Gittar tårta till Sebban..

Sebban med flickvännen.


Anders lär Karl knäcka nötter med pannan.


Slutar inte alltid så bra. Haha dum som han är!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och honom är man gift med .... : )

2010-01-19 @ 08:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0