Kär och Galen <3

Farmor och Stellan åkte ganska nyss härifrån. Dom åker till Thailand i helgen, så dom var här och grattade mig idag istället :) Tack så mycket för blommorna och presenterna!!
Just nu håller Kim på att natta Ellah. Hon har sovit dåligt idag så hon är super trött. Hoppas att hon somnar för natten, så Pappa och Mamma kan ha en mys kväll :) HAHA kim ger tummen upp, så antar att hon somnat. Väntar tills hon sover lite djupare innan jag lägger ner henne i sängen. Annars vaknar hon och börjar gråta, och så får man börja om igen..

Var stressad och skulle baka förut. HAHA rekommenderar inte att baka när man är stressad. Jag läste helt fel på receptet. Det skulle vara 1 dl och jag läste 1 l.. Tror ni det blev rinnande muffinssmet? Japp, så det var bara att hälla ut den och börja med en ny.

Om 1 timme börjar Lets dance. Äntligen. Kim hatar verkligen att titta på sånt skit program, som han säger. Men jag tycker det är underhållande och ganska kul. Jag kanske är den ända? HAHA

Som ni ser så har jag umgåtts en hel del med Kim. Vi har inte velat sagt något för en vi var 100% säkra på att vi fått det att funka och att vi ville vara tillsammans. Nu har vi snart vart tillsammans i 2 månader och både jag och Kim mår jättebra :) Vi alla tre är jättelyckliga! Dom där månaderna när jag levde ensam var dom jobbigaste och tuffaste månaderna i mitt liv. Men så här i efter hand är dom värda det. För utan dom månaderna skulle vårat förhållande ALDRIG vara så här bra. Vi båda två vet vad vi kan förlora, och det vill INGEN av oss. Vi vill hålla ihop förevigt! Nu vet vi båda två vad vi förlorade och hur mycket vi verkligen älskar varandra. Vi tar vara på dagarna och visar uppskattning. Tar oss tid till varandra och inte små tjafsar om små saker.. ÅHH just nu mår jag såå bra. Ellah fick det liv hon förkännade. Att vakna upp brevid båda sina föräldrar och morgonmysa i sängen. <3
Älskar Ellah och Kim SÅ himla mycket! Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kul att det funkar mellan dig å Kim igen!! Kram

2010-01-08 @ 19:20:38
Postat av: ditte.

Va roligt att ni är en familj igen :). & Thea tackar Ellah jätte mycket för julklappen. Kanske kan försöka med en kusindejt snart.

2010-01-08 @ 22:28:32
URL: http://dditte.blogspot.com
Postat av: Nina

;)

2010-01-09 @ 10:46:38
Postat av: Sofia

Som jag sa förut. Är glad för både din, ellahs och Kims skull. Ta hand om varandra nu. :)



Kram Sofia

2010-01-09 @ 12:14:59
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0