Lång och trevlig dag!

Det blev en lång, rolig och trevlig dag med alla Mammor och barn :) Vi ska ses någon dag nästa vecka också!
Nu ikväll satte jag på mig MP3 och tog med mig Ellah ut på en lång promenad. Var riktigt skönt att få komma ut och röra på sig. Läste att det bästa sättet att tappa Mammakilon var tydligen att promenara snabbt. Så ska faktiskt försöka göra det så gått som varje dag :) FÖRSÖKA sa jag, jag kan ej lova hihih.
Men jag SKA försöka motivera mig själv till det. Jag gör även situps på kvällarna. Kim peppar och hjälper mig. Det känns faktiskt bra när han gör det. På något konstigt sätt orkar man mycket mer när han står brevid och hejar på :D

Snart börjar So you think yo can dance. Det är väll det enda bra på tv ikväll. Kim och Ellah sover sött, som vanligt vid den här tiden på kvällen :)

Imorgon blir det nog en sväng på stan för mig och Ellah. Ska hämta ut foton på korthuset, och kanske kolla om jag hittar något fint att köpa på Gina Tricot. Har ju presentkort där som ska spenderas :) Inte ofta jag köper något till mig själv. Hör till ovanligheten :D Men har man presentkort så har man :)
Sen imorgon eftermiddag kommer nog Mia hit och umgås..
Får se när Kim slutar jobbet imorgon. Idag trodde han att han skulle sluta vid 9 imorrse, men kom hem kl halv 4. Men det är ju i och för sig tidigare en andra dagar den här veckan.:)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0