Lördag med fotboll.

Inhandlade allt det sista vi behövde (för tillfället) från ikea igår. Vi kom ihåg allt!! Bra gjort :)
Hittade också ett nalle puh tyg inne på Calletex. SÅ nu får Mormor sy gardiner till Ellah :) För själv är man inte speciellt bra på stt sy.
Kvällen igår var mysig. Vi orkade inte laga mat, så det blev en varsin kebabrulle. Mycket gott :D
Sen gottade sig Kim med en stor godis påse, och jag gjorde iordning fruktsallad med Melon, Ananas, Mango och till det Vaniljkessela.. Första gången jag åt det. Smakade riktigt bra.. Kan jag rekomendera!! :)

Just nu sitter jag i badrummet och knappar på datorn och Ellah ligger brevid här i badkaret och badar.. Hon är för rolig när hon ligger och leker och pratar med sina ankor. Efter badet blir det att göra iordning oss alla i familjen och sen åka iväg till Idrottshuset! Vi kommer nog spendera den största tiden av dagen och kvällen där. Idag spelas nämligen AIF cupen. En stor fotbollstunering som håller på exakt hela dagen och sen spelas finalen sent på kvällen. Bror min ska vara med så självklart åker vi dit och hejar! Heja Kiffe HEJA!!
Får se till att packa med mycket leksaker till Ellah och inte glömma hörlurarna.
Ellah brukar tycka det är så kul att följa med på sådana här saker. Här har hon en ju en full läktare med folk att charma.. Hon brukar vara igång och prata och skratta med allt och alla. Antar att hon blivit van att följa med på mycket.. Bra är ju det!! :D

Nej nu ska jag leka lite med bebis i badet innan jag tar upp henne för påklädning..
Kom till Idrottshuset idag och kolla fotboll! För kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0