Lördag utan Ellah.

Idag väntas en dag tillsammans med Kim, och bara Kim. Ellah ska vara med Karin (Pappas fru) idag. Hon skickade sms igår kväll och frågade om hon fick ha Ellah idag, efttersom Pappa ska köra upp min bror till Arlanda. Och självklart får hon den. :) Då får jag och Kim passa på att njuta av lugnet och hitta på nått mysigt. Antar att vi kommer ligga i soffan hela dagen och mysa och ha film maraton. SKönt det vore :D
Ne om jag inte skulle ta och väcka älsklingen och sen göra iordning frukost. Packa Ellahs skötväska måste göras också, för snart blir hon hämtad.. Åhh kommer sakna henne, man är inte riktigt van att vara utan henne. MEn jag överlever nog :) Det är ju bara över dagen hon är borta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0