Mammsen är sjuk :(

Idag vart ingenting som planerat. Hade sett fram emot att vakna upp imorrse, och åka iväg till gymmet. Bara få vara för sig själv ett tag. Sen på kvällen var det planerat att Rebecka, Eric och deras lilla Charlie skulle komma hit. Tror ni det blev så? Nej för imorrse när Ellah väkte mig kände jag mig inte alls bra. Jätteont i huvudet, kroppen och var hur seg som helst. Så nästan hela dagen har jag spenderat liggandes. Har försökt att roa Ellah, men inte så lätt när man mår dåligt.. Men Ellah har vart så go hela dagen. Lekt med sina leksaker brevid mig i sängen, sovit middag tillsammans med mig och så lekt lite igen :)
Nu är det kväll och jag mår tack och lov mycket bättre. Hoppas att det håller i sig :)
Ikväll ska jag bara ligga i pyjamas och kolla på film tillsammans med Kim :) Ellah har precis somnat. Antar att det är för natten?

Nu är det inte många dagar tills jag fyller 24 år! Shit vad tiden går fort. Man blir mörkrädd! Visste inte ens att jag var 23 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0