Måndag

Godmorgon.
Ellah har precis fått på sig dagens kläder och jag sitter i Pyjamas. Ska strax hoppa in i duschen, så jag också kan få på mig lite kläder. 
HAHA det är INTE lätt att skriva på datorn med Ellah klättrandes över datorn och ska knappa på varenda knapp. AJ AJ Ellah.. DÅ flinar hon och bllir jätteglad. Undra hur hon reagerar den dagen hon förstår innerbörden med aj aj inte Ellahs. Antagligen ledsna miner och gör allt för att Mamma ska ge med sig.. Men ikke då! :D Ska stå på mig, hur söt och underbar hon en är.. Eller?? hihi JOO det ska jag. Lönar sig i längden!

Nu kom precis Kim hem ifrån jobbet.. Han behövde inte jobba över idag tydligen. Skönt det, då kan han hjälpa mig att städa idag :) För här ska fixas och städas här hemma. Sätta upp Ellahs nya gardiner ska göras också. Sen har jag jobbinterljuv på telen kl 13 också. HOPPAS jag får jobbet. Men vet inte hur stor chansen är? Dom sökte nämligen inga säljare i Örebro. Utan hon kontaktade mig endå, för hon tyckte jag verkade intressant. Så jag får hoppas iallefall :D Skulle vara en kul grej att göra. Inget man blir rik på, men någon riktigt roligt som ger lite extra pengar.
Nu nu kurrar magen, nu ska vi äta frukost här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0