Onsdag!

Vart en promenad till förlossningen med Rebecka i förmiddags. Äntligen kom vi iväg och betällde våra journaler. Det var skönt att få komma ut och röra lite på sig. Men gud vad det snöade. Man såg ut som en liten snögubbe. Vit och rund :)
När vi var påväg hem ringde Kim, han ville komma upp på stan och bjuda mig på lunch.. Tack älskling :) Vii fick en mysig stund på Kinamuren hela familjen Wickman-Vestlin. Ellah satt och pratade med allt och alla som gick förbi. Hon har blivit så stor våran lilla tjej. Tiden går för fort..
Blev en kortis stund på hindersmässan också. När jag inte kände mina fötter, tyckte jag det var dags att bege sig hem.
Blev inte mycket köpt. Bara en barcelona tröja till Ellah. Det var tydligen ett måste att köpa den enligt Pappa KIm :)

Nu ska vi börja städa här hemma. Ikväll är det gymnastikträning för min del. Ellah och Pappa Kim får vara hemma och mysa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0