Punka??

Kim upptäckte nyss att det inte är någon luft i ett hjul på Ellahs vagn. HOPPAS verkligen inte att det är punka. Vad ska jag göra då? Går det att bara köpa ett däck? Hoppas isåfall att dom har ett däck som passar just min vagn. Den är ju beställd på internet.. Ajja vi får inte dra förhastade slutsatser. Kanske bara blivit pyspunka..

Ellah fick följa med mig på träningen idag. Hon hade kul och skrattade som vanligt. Blev dock väldigt trött sista kvarten. Så jag hann bara sätta ner henne i bilbarnstolen och hon somnade direkt.
Hon sitter i hallen och sover fortfarande. Kim är iväg och handlar mat från subway. Vi är lata och orkar inte laga mat idag..  Tycker egentligen inte om att spendera pengar på köpmat när man lika gärna kan laga mat själv och spara pengarna till något annat mer viktigt. Som t.e.x Thailand.. Men ibland om ingen orkar får man göra undantag :)


Kul att hoppa Trampolin :D


Nu kom Kim innanför dörren. Så nu blir det MAT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0