Så tyst här hemma!

Det är så himla tyst här hemma. Man är ju van med liv och rörelse från Ellah hela dagarna. Snacka om ovant!
Dagen har jag och Kim spenderat i soffan med ett filmmaraton. Nu ikväll har jag blonderat håret och tagit ett LÅNGT och varmt bad. Underbart!
Ellah är fortfarande kvar hemma hos sin Morfar och Karin. Hon ska kanske spendera natten där. Beror på hur det går nu ikväll. Att ha hand om Ellah på dagen är inga beskymmer. Det är just kvällstid och nattetid hon absolut vill vara med Mammsen. Eller ska man säga med tuttarna? För det är nog dom hon vill åt :D Men ikväll valde vi att försöka. För det var ett bra tag sedan vi gjorde det. Får se om vi får ett samtal senare? DÅ är det nog våran plutta som vill komma hem till oss..
Gud vad jag saknar henne!! Tänker på henne HELA tiden. Hon är verkligen det bästa som hänt mig! Hur kunde vi 2 skapa något så vackert som Ellah? Helt otroligt! :D

Men det har vart skönt att få spendera lite ensam tid med Kim. Det uppskattades av oss båda!
Tack Karin för att du ville ha en Ellahdag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0