Taco kväll.

Har precis avnjutit Tacos till middag. Kan man någonsin tröttna på Tacos? Så lätt att göra, men endå så gott! :D
Kim håller just nu på att ge Ellah sitt kvälls bad. Låter som om hon har riktigt kul :)
Ikväll SKA jag lägga mig tidigt, senast 22:00. Hoppas bara jag gört också. Typiskt mig att fastna framför tvn eller datorn och komma i säng sent.
Imorgon förmiddag ska jag och Ellah hem till Linda i föräldragruppen. Hon ska bjuda oss mammor på lunch :D Alltid lika kul.. Blir en lång promenad dit, eftersom vi inte bor speciellt nära varandra. Men det är så skönt att promenera. Hoppas bara vädergudarna är på min sida imorrn :D


Åhh känner mig så lycklig! Får sådana härliga lyckorus genom kroppen. Älskar MIN familj mest av allt! Trivs som fisken i vattnet att vara Mamma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0