Tisdag!

Håller just nu på att laga lunch och tvätta samtidigt. Blir en del spring mellan köket och tvättstugan.. Men bra går det, tror jag :) Det börjar dofta ljuvligt i köket. Inte någon av Kims favoriter jag tilllagar. Men lagar jag maten får han antingen äta eller laga nått själv. :) Vem kan inte älska pressad potatis och lax i ugn? Åhh det bara vattnas i munnen på mig! Längtar tills det är klart..

I förmiddags var jag iväg på min massage. Åhh har bara en gång kvar nu. Vill INTE sluta gå dit, är så underbart skönt att få massage.  Det är något som varenda småbarns förälder borde ha rätt till :) Man bär och konkar och får sjukt ont i ryggen. Men tyvärr har vi ju inte det. Och att betala för det en gång i veckan kommer inte på frågan. Vilken Mamma som går på föäldrapenning har råd med det? Tror inte det finns nån, om inte mannen tjänar en förmögenhet. För det är sjukt dyrt att få massage.. Ajja slut på tjat om massage. Vem bryr sig om det egentligen?

Håller på att bjuda in lite folk till några klädpartyn jag ska ha här hemma i mitten av feb. Så är du en av dom som undrar varför jag inte har bjudit just dig? Bjud in dig själv! Jag har tyvärr svårt att hitta nummer till alla jag skulle vilja bjuda.. Så hojta till så får du mer en gärna komma!!

HAHA ne nu kan jag inte sitta här längre. ELlah klättrar på hela mig. SÅ vi får väll kolla om maten i köket är klar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0