Torsdag!

Nu är det dags för mig och Ellah att åka till Linda som ska bjuda oss på fika.. Vi hade tänkt gå, men det får bli bilen. Sist jag gick till henne var det exakt samma väder, och det tog hur lång tid som helst att komma fram. Så det gör vi inte om. Man var helt slut när man kom fram och fötterna var genom frysna.
Tur vi har att Kim redan är hemma från jobbet så vi kan lna bilen :)
I eftermiddag ska vi hela familjen hem till Kims Mamma Nina ute på landet. Hennes man fyllde år igår, så vi ska dit och gratta gubben ;D

Ne nu börjar jag bli lite småstressad. Dags att börja ta på och göra sig redo för färden!!

Kommentarer
Postat av: nina

Ja det är alltid uppskattat när ni tittar förbi:)kort som lång stund,bara jag får se skymten av er ibland:)

2010-01-28 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0