Trevlig gårdag!!

Igår var Ellahs Farmor Nina här på fika. Även Faster Moa var med :) Trevligt att dom kom och grattade lilla mig :D Tack för presenterna! Får ta och åka hem till dom och spendera en dag där. Vi träffas alldeles för sällan tycker jag. MÅSTE bli ändring på!
Sen fram mot kvällen överaskade Kims Morfar oss genom att komma på besök. Han hade köpt med sig en fin blomma och några trisslotter. Han hade tydligen köpt rätt lott. För jag vann på den. Dock bara 50 kr. Men bättre en 0 kr, Och för dom 50 kr får jag 2 nya lotter. Och vem vet vad som döljer sig där?? Miljonbeloppet kanske?
Kim och jag hade bestämt att vi skulle tända ljus och äta något gott igår kväll, och bara mysa! Inte varje dag man fyller år sig! Men Kim kom hem så sent från jobbet, så någon lyxmiddag hann vi inte göra iordning. Men tända ljus och mysa lite hann vi allt :) Det blev en tidig kväll i säng för hela familjen igår. Så idag är jag en pigg Mamma och Ellah en mycket pigg liten huligan! Just nu röjer hon låss i sin gåstol. Drar tag i allt hon inte får göra.. Det är det roligaste tycker Ellah :D

Idag tror jag faktiskt att vi inte ska göra ett sk-t.. Visst vore det skönt? Bara leka och gosa hela dagen, utan att behöva göra en massa måsten? JO så får dagen bli.. Men boka tvätttid och laga middag kan jag inte smita undan iallefall.!

Just det! Igår eftermiddag fick jag ett samtal som gjorde mig väldigt glad. Jag har tydligen blivit utvald att få bli fotograferad av en riktig fotograf. En makeup artist ska sminka iordning mig och jag kommer bli upphämtad med Limosuin :D Jag får även ta med mig 3 vänner på köpet! KUL KUL!!! HELT GRATTIS!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul? är det någon tävling du vart med i alltså? Ha det så himlans kul då. Och ta med egen kamera så man får se vad ni gör!!

2010-01-12 @ 17:04:40
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

2010-01-12 @ 17:05:09
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0