Trött liten badtjej.

Nu har vi precis lagt en väldigt trött liten tjej i sängen. Hon fick bada i säkert 30 min nu ikväll. Antar att det gjorde sitt ;D
Själv tänkte jag och Kim ta och göra våra dagliga situps och sen lägga oss i sängen och kolla på tv. Jag ska kolla på familjen Annorlunda, så Kim somnar nog snabbt skulle jag tro. Inte hans favorit program precis :)

Just det, i Lördags upptäkte vi Ellahs första lilla tand. Åhh våran lilla tjej börjar bli så stor. Så imorgon får det bli att köpa henne en tandborste. Antar att det var därför hon sov så oroligt för nån vecka sedan.
Ne nu härjar Kim om att vi ska göra situps, så måste sluta...






Så roligt att bada och tvätta sig med tvättlappar. :D
Mammas lilla prinsessa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0