Underbar mysdag!

Har precis lagt Ellah, och själv ligger jag i sängen och ska kolla på Unga mödrar. Kim är inget vidare sällskap, han somnade så fort han lade huvudet på kudden. Men jag förstår honom. Han började kl 4 imorrse och kom hem 7 ikväll. Stackarn!! Men inkomst blir det :)
Idag har jag och Ellah haft en helt underbar dag. Vi har Myst, lekt och gosat om vartannat. SÅ MYSIG DAG!! Tack Ellah tack för att du är en helt fantastiskt dotter. Du får mig att skratta så tårarna sprutar om dagarna :) Du är en riktigt rolig och knasig liten tös!! Klättrar och drar i allt. Ska gosa och mysa <3

Nej nu börjar mitt tv-program så måste sluta.
Imorgon kommer några av mammorna med barn från föräldragruppen :) Vi ska äta lunch och snacka, och så får barnen leka lite :)

Här är lite underbara bilder som Farmor Nina tog på Ellah igår!



Världens gladaste och tokigaste lilla skitunge <3

Blir så bra bilder med systemkamera! VILL HA!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Kan inte annat än att hålla med om både ock. Så söt lite tjej ni har! :) Och det blir så bra bilder med systemkamera!Har ju turen att få låna pappas för det mesta. Men jag vill också ha en!



Fin tröja hade hon på sig med. ;)

2010-01-12 @ 23:10:33
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0