Vad är sömn?

Sömn vad är det?? Inget som besöker mig om nätterna iallefall ;/
Så typiskt. Igår kväll lade jag mig i sängen för att sova redan vid halv 9. Jag hann ligga i sängen en kvart innan Ellah vaknade. Men tack och lov somnade hon snabbt om igen efter att ha fått tutta lite. Sen kunde jag bara inte sova, hade jordens mensvärk som inte ville gå över. När jag till slut lyckats somna in någon gång mitt i natten, så har Ellah krånglat runt i sängen. Farit upp och ner, legat och sparkat på både mig och Kim. Sen vaknade hon gråtandes flera gånger inatt. Lilla gumman. Tror det är tänderna som oroar henne. Så som ni ser, sömn är inget jag vet vad det är :D Men på något konstigt sätt klarar man sig igenom dagarna endå.. Antagligen tack vare världens bästa dotter, som får en att le och skratta. HAHA oftast!

Ne nu ska jag och Ellah ta och gå hem till Linda på Lunch. Antar att Ellah kommer somna ovaggad påvägen dit.
Ikväll är det dags för gymnastikträningen igen. Har blandande känslor för starten!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0