2 badkrukor och en liten Groda!

I förmiddags var jag och Ellah som sagt en sväng till Kumla. Sen åkte vi hem för att invänta Kim.
Vi hann med att leka och mysa ute på balkongen, laga middag och Ellah hann sova Middag innan Kim kom hem från jobbet. Vi slängde i stortsett i oss maten, för att komma ut i solen så fort som möjligt :D Vi begav oss hem till Mammas/Mormors trädgård där vi solade, badade och åt jordgubbar. Livet är allt bra underbart ibland <3
Förutom en fruktansvär jävla huvudvärk så har dagen varit bra :D

Ellah den lille godigen ska Kramas och Pussas i stortsett hela tiden!!




Medans Jag och Kim var nöjda med att sitta på kanten och doppa fötterna, ville Ellah bada.
Hon sparkade runt sig själv i poolen och sjung och pratade med oss. Vi satt på kanten och kunde inte annat en att skratta åt henne <3


Kim snodde åt sig Kameran och skulle ta kort. Jag kunde inget annat en att fjanta mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0