Bergbana och trötta Kim!

Vaknade denna morgon med regn som slog mot fönstret och en pratandes Ellah. Pappa Kim sov som en stock. Ovanligt?? HAhah
Kan lova er att Kim är SÅ himla svårväkt. Han skulle inte vakna om det så var en bomb som slog ner utanför fönstret :D Då förstår ni vilka bekymmer jag har om mornarna :D
Vi lät han iallefall sova vidare och så gick vi iväg på våran dagliga morgontur till Bageriet. Cirka 20 meter :D
2 timmar senare vaknar tillslut Kim och vi beger oss in till Ikea och Siba för lite ärenden.
Kim lyckades komma ut från Siba med en ny mobil. Vart riktigt avundsjuk, då jag såg att det fanns internet på telen.. Vill också ha en så jag kan blogga vid varje litet tillfälle :D

Hela förmiddagen har det regnat. Men nu är det STRÅLANDE sol och 30 grader varmt.
Nu ska jag lägga mig i solen och njuta av den sista dagen här i Skåne.
Imorgon har vi bestämt med min bror och hans flickvän att vi ska mötas upp i Göteborg för en hel dag och kväll på Liseberg, samt en underbar natt på ett fint hotel :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0