Bio, film eller inget??

Jag var sjukt seg imorrse när Ellah vaknade och ville gå upp. Hade gjort vad som helst för att få sova vidare :D
Ellah och jag har gått en shoppingrunda på stan idag. Överraskade Kim med lite kläder till honom och så vart dte lite köpt till Ellah. Till mig själv köpte jag inte ett skit..
Eftersom jag varken trivs med min kropp eller utseende just nu är det supertrist att handla till sig själv. Roligare att styla Ellah istället. Till skillnad från mig blir hon vacker i allt <3

Inatt ska Ellah sova hemma hos sin Mormor och Anders. Dom är nämligen barnvakt åt Anders 2 syskonbarn idag och imorgon. Och dom ville gärna ha Ellah också. Som om det inte räkte med 2 :D
Vi uppskattar det jättemycket. För det betyder en kväll i lugn och ro med älsklingen, och en sovmorgon :D
Kanske blir det bio för mig och Kim ikväll??



Film på Ellah när vi är påväg hem från stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0