En hel del!!

Idag har det blivit en hel del gjort här hemma. Känns riktigt bra såhär efteråt :D
Medans jag har städat har jag haft Ellah svansande runt efter mig hela tiden. Hon har vart min lilla hjälpreda idag!!  Riktigt duktig var hon. Gick efter mig och torkade och dammade.. Sötnosen!

Innan all städning var klar, tog vi oss en paus för att leka i Parken jag och ELlah.
Blir så glad av att titta på Ellah när hon leker. Hon är så otroligt vacker och klok våran Prinssesa!
Hon är så liten, men vet SÅ mycket!! Hon slår en med häpnad i stortsett varje dag. Lär sig nya saker hela tiden! Pratar mer och mer och fler ord börjar komma.
Just nu kan hon säga.
Mamma
Pappa
Titta
Hej
Nej
Är det?- Men låter lite mer som E de.
Och självklart hennes eget ord för Vill ha =NAM NAM.






Min lilla städhjälp <3



Pausade i städningen för lite bus!! Älskade unge!!


Kommentarer
Postat av: Ett liv som Madelene-

Heeej Therese!

Alltså,hon är ju föööööör söt! Var tvungen o gå in o kika på bloggen din efter ja mött er på stan.

Hoppas du/ni mår bra!

2010-07-29 @ 10:35:44
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0