GlaD och RörD...

Hade som sagt ett test här om dagen till er kära läsare. Ni skulle lämna ett litet avtryck så jag visste vilka som läste :D Jag tackar alla som vågade och tog sig tid att skriva. Var en del som jag inte hade någon anning om som läste. Superkul, verkligen. Är så man blir lite rörd. En del känner jag inte ens. Kul att ni ändå kommer hit och intresserar sig för oss.
Till er övriga 86 läsare, ni kunde väl lämnat en liten kort kommentar. Snåljopar :D (Nyfiken)

Rebecka vi älskar dig också. Vi är SÅ glada att just du är Ellahs gudmor!! <3


Maria: Kul att du läser min blogg :) Bor du här i Örebro?? Vad heter lilltjejen?? :D

Catrin: Har du tagit bort din blogg?? Krama om alla i familjen.

Åsa: Helt rätt. favoriter ska det vara :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka o Charlie

Sorry Therese att jag inte kommentera. Men vi läser din blogg nästan jämt!! Krama Ellah från oss :D

2010-07-08 @ 22:29:36
Postat av: Sofia

Ja, hans hår växer jättesnabbt. Det gör Antons med, bara Wilma som ligger efter. Tyvärr. Hon som skulle ha mest "nytta" av snabb hårväxt. :)



Vi åker ner till öland den 24/7. så det är bara ca två veckor kvar nu. :) Ska bli så skönt. Nu hoppas vi bara på att få tag i en ny bil till dess, då vi sålde vår idag. Ska ha en chrysler, så vi får plats ordentligt! Sitter som krattor i volvon både jag och Stefan och Anton. Bara Wilma och Elias som sitter bra i sina bakåtvända stolar. :)



Ha en skön helg nu! Imorgon ska Tommy och Becka ta med sig Anton till lek och bus och sen ska han få sova där. Behöver jag säga att han är överlycklig! :)

2010-07-08 @ 23:38:27
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0