Klippning och Kaffe..

Började dagen med en mysig lunch på stan med Mamma/mormor. Sen blev det klippning för min del, och Ellah fick gå en tur på stan med Mormor. Visste inte riktigt hur jag ville ha håret. Så jag fegade och toppade det bara :D
Får bli en riktig frisyr nästa gång. Kanske lugg???

Pappa Kim har vart iväg och fiskat hela eftermiddagen och kvällen, så jag och Ellah passade på att mysa hemma hos Mamma/Mormor.
Har fått sprungit efter Ellah hela tiden :D Hon äter sten, klättrar upp på saker och försöker hoppa i poolen. Tokiga unge!!
Ellahs middag idag har bestått av Kattmat, fiskmat och Kaffe..
HAHA hittar hon kattmat stoppar hon den direkt i munnen, likadant med fiskmaten. Min kaffekopp som stod i gräset (den var kall självklart) lyckades hon också svepa i sig.. Gäller att vara med HELA tiden :D Dock så verkade hon tycka att Kaffe var väldigt gott, då hon försökte få i sig varenda liten droppe som fanns kvar.



Ellah satt så fint och lekte i vardagsrummet. Jag sprang snabbt iväg för att gå på toaletten. Vad ser jag när jag kommer tillbaka? Ellah klättrandes i fönstret för att titta efter Mormor som gick ut.


Såhär såg hon ut på utsidan av fönstet :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0