Lat måste man väl få vara ibland??

Lat, latare, latast har jag känt mig hela förmiddagen! Antar att det har med vädret att göra? Låg mestadels i soffan och små lekte med Ellah. Den lilla busfian ska nu förtiden klättra på mig hela tiden :)
Men kunde imellan åt bara ligga och mysa i soffan, och kolla på min Prinsessa som lekte så fint med sina leksaker!
Men jag passade allt på att se en film när Ellah tog sin förmiddagslur! Hann nästan se klart hela filmen :)

På eftermiddagen hade jag iallefall lite mer ork och lust att göra nånting. Jag plockade ur våra garderober och slängde alla kläder man aldrig använder.= mer plats för nytt :D
Städade och plockade undan en massa. Till och med bakat en paj :D Dra på trissor! 
Nu ikväll har vi haft sällskap av bror och Madde. Vi har hejat fram Ösk till en skön seger, och kollat på film.
Hur skönt var det inte att ÖSk fick med sig 3 HELT ljuvliga poäng efter kvällens match?? <3 <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0