Måndag.

Idag blev jag väckt 6:15 av Ellah som stod sjöngades i sängen :D
Trots att jag var sjukt trött, kunde jag inte vaknat bättre :)
Kim vaknade han också, så vi låg och pratade och myste i sängen allihopa. Men en halvtimme senare hade Kim lyckats somna om. Trötter :D
Så jag och Ellah tog på oss kläderna och begav oss ut på en varm och lång promenad. Påvägen hem gick vi förbi Bageriet och köpte med oss bröd hem. MMM,Så gott det var! Alldeles nybakt. Jammi!
Resten av dagen har vi lekt, myst och bara vart.
En tur till stranden har vi tagit och lekt med hink och spade. Favorit hos Ellah, som vart super ledsen när vi var tvunga att åka hem..
Plockat en massvis av Jordgubbar som vi njöt av har vi också gjort...

Livet leker! Vi trivs som fisken i vattnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0