Söndag!

Hade en riktigt hemsk natt både jag och Ellah. Pappa Kim sov så sött och vaknade bara till någon enstaka gång.
Ellah somnade som vanligt vid 19 och sov jättebra, fram till kl 01. Då skrek, och skrek hon nästan hela tiden fram till 05:00. Kan lova er att jag var helt död imorrse. :(
Vet inte varför hon var så ledsen. Det konstiga är att hon sover i största delen hon skriker.. Mammas plutta!!

Kim lät mig iallefall ligga kvar i sängen och slöa ett bra tag. Sen kom han och Ellah in och gjorde mig sällskap.. Älskar familjemys i sängen. Ligga och hålla om varandra och busa! :) Ellah ser SÅ himla lycklig ut!! Det slår ALLT!

Tillslut orkade vi iallefall gå upp. Då avnjöt vi en frukost framför öppna spisen :) MYS!
Sen packade vi in i bilen och får in till Örebro. Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Rebecka och Eric som bjöd på mat!! TAck <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Therese! Hoppas allt är bra med dig/er :) Jag läste för ett tag sedan i bloggen att ni är sugna på hus, vi ska ju sälja vårat nu, tänkte bara tala om det om det är något som är intressant för er, det är ju även nära till Ellas förskola. Ni kanske inte är ute efter hus precis nu, men då vet ni i alla fall :)

2010-07-26 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0