Söndag..

Nu är vi äntligen framme här nere i underbara skåne!

Vaknade supertrött imorrse efter att bara lyckats sova ett par timmar. Tog på mig kläder och packade sedan matsäck, samtidigt som jag sprang in säkert 7 gånger och försökte väcka Kim :)
Tillslut kom han upp och vi kunde väcka Ellah som sov som en stock
Kl 05:30 hämtade vi upp Mamma/Mormor och vi gav oss ut på vägarna. Innan vi var framme i Skåne, så hade vi ett stopp i ULLARED! Yippi :D hihi
Vart en hel del smått och gott shoppat. För ca 3000 kr billigare en vad jag och KIm trodde det skulle gå på. SUperbra !!
Vi fortsatte sedan våran resa mot Smygehuk. Efter att ha suttit i köstopp (trafikolycka) i över 1 timme, så var vi äntligen framme.
Blev lite mat, tv-tittande (Fotbolls VM) och sen vart det sängen..



Bilder kommer komma i helgen så vi är hemma. Internet här nere är alldeles för segt för att kunna ladda upp bilder.. Kanske att jag i något inlägg kan lägga upp 1 bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0