Tisdag..

Idag är det inte vilken tisdag som helst. Utan idag är det exakt två år sedan min underbara Kim ställde sig på knä och gav mig en ring! Det var också just här vid havet i Smygehuk det hände.
Pirrar i kroppen när jag tänker tillbaka på den dagen. <3

Dagen började med att Kim och Ellah gick iväg till Bageriet tidigt imorrse och lät mig sova vidare ett tag.
En halvtimme senare hörde jag Kim ropa i från trädgården att frukosten var färdig serverad :D
Kunde man börja dagen bättre??
Vi har sedan tagit en tur jag, Kim och Ellah in till Malmö där vi strosat runt.
EN väldigt god lunch ( Entrecote, klyftpotatis och bearnesie sås) bjöd Kim på ute på en mysig uteservering :)
Ikväll väntas det mys och Bio för min och älsklinges del. Ellah får vara kvar här hemma med Mormor och Anders.

Avslutar detta inlägg med en iskall Pepsi i handen och solen som strålar i ansiktet.. Bättre kan man inte ha det!!


Älskar dig Kim Vestlin!!!


Kommentarer
Postat av: nina

Hallå på er.....låter som om ni har det bra:)

kram på er från oss som denna dagen skall göra sommarland osäkert;)

2010-07-14 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0