Ussh och blääää

Denna morgon började inte som alla andra. Vaknar upp av Ellahs härliga fnitter och prat från hennes rum. När jag börjar närma mig hennes rum, känner jag en mystiskt doft. Den tränger lixom in i hela näsen.. Mycket riktigt kom doften från Ellahs rum. Jag öppnar dörren och mötts av en jätteglad och pigg liten tjej. Jag ska gå och ta upp henne från sängen. Det är då jag får syn på den. BAjs i HELA sängen.. BLÄÄÄÄ. Blöjan hade åkt på sneden och det mesta hade hamnat utanför. Där hade hon legat och kladdat runt. Fick bli att slänga Ellah i ett bad, och själv fick jag rengöra sängen ordentligt.. Trevlig start på dagen!!

Nu har jag precis packat väskan för helgens övernattnigar ute i Leken :D
Ska bli skönt att komma bort och bara vara. Här hemma har det hänt så mycket dom sista dagarna.
Målning dygnet runt känns det som och en massa plock hit och dit! Nu ska vi allt ha semester i helgen, älskling, jag och ELlah <3


Morgonen fortsatte tack och lov som vanligt. Ellah tog sin morgonmacka framför barnprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0