Äntligen kommer bilderna!!

Ja, jag vet. Skulle uppdaterat direkt imorrse. Men tog en ordentlig sovmorgon och sedan har vi bara legat i soffan och tagit igen oss efter veckan som gått. Ellah har aldrig sovit så mycket som idag :D
 Veckan har vart helt underbar! Kunde man begära bättre väder på en veckas semster med familjen?? ;)

Tidigt i Fredags åkte vi från Skåne till Göteborg där vi skulle möta upp min bror och hans flickvän Madde.
Vi chekade in på det underbara hotellet, tog en dusch och begav oss sedan till Liseberg. Där spenderade vi hela dagen och kvällen. Vi hade superkul.! Åt gott, åkte karusseller och spelade på hjul, som vi faktiskt vann på :)
Kim vann stjärnvinst på PLOPP. SÅ nu har vi hela kylen full av plopp här hemma :D Sedan vann han och bror min en hel del gosedjur till Ellah. Jag lyckades däremot inte vinna nånting. Som vanligt då! :D

Under dagen åkte även Ellah lite karusseller. Hon var helt tagen av Sagoslottet. Hon satt med öppen mun under hela resan och var helt fascinerad av alla dockor.. Så Söt!!

När Liseberg stängde gav vi oss hemåt och sov helt ljuvligt i dom sköna sängarna på hotellet.
Dagen därpå stratade vi med en supergod frukostbuffe och åkte sedan hemmåt mot Örebro. Men innan vi var framme stannade vi till vid Årljäng och var på sommartravet. Min bror skulle nämligen jobba där!!








 Dag 1 var det varmt men molningt. Så vi packade ner piknik och leksaker och begav oss för lite lek på stranden.




Ellah den busen lyckades dra upp en stor kruka med jord på hela sig :)



Dag 2 och dagen jag och Kim firade 2 år som förlovade. Vi tog en hel dag i Mamlö där vi strosade runt och åt gott! :D






Vi tog sedan en lång och härlig kvällspromenad tillsammans med min mamma och Anders.



Kim och Anders stannade och avnjöt en kall och god öl!









På den sydligagaste udden i Sverige!





Skönaste frillan ELlah har fått. EN liten tuppkam :)




 
Ellah hjälper Mormor med att skruva ihop köksskåp.


Varje morgon satt vi och njöt av morgonsolen och av bageriets nybakta bröd. Det kallar jag livskvalite! :)


Den här dagen var det säkert 35 grader varmt och strålande sol. Vi spenderade förmiddagen på stranden fram till kl 13:30, sedan for vi in till Trelleborg där vi var under eftermiddagen och lekte i en underbar Park.




Min fina lilla unge <3
Älskar att leka i sanden och bada i havet!







Fredag och vi har precis kommit fram till Hotellet!



Ellahs första Karussellåk i Kaninresan!



Morbror har vunnit en Kanin till Ellah :)


Tyvärr vart det inte så mycket bilder från Liseberg, då kameran tajmade att gå sönder kvällen innan :/









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0