Njuter av lugnet!


Tack och lov fortsatte dagen bättre en vad den började!
Ellah sover som en stock, och jag har precis njutit av en gudomligt god middag tillagad av Karin =Pappas fru.
Sitter just nu här med ett glas vitt vin och skriver till er käre läsare :D

Ellah har lekt och röjt ihop med min lille kusin Robin som är 2 månader äldre en Ellah.
Blivande kärlekspar kanske?

Ikväll blir det att sitta och njuta av lugnet och kanske kolla på en film och umgås med Pappa/morfar och Karin.


Fanns en spade och givetvis skulle båda ha den :)


Imorgon hoppas vi på massvis av sol och bad!!

Tyvärr blir det bara en bild inlagd. Internet är super segt här ute på landet :D Så resten av bilderna kommer när vi är tillbaka inne i Örebro!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå,



Ja, han är stora killen våran Anton. :)



Ida kommer upp till örebro en vecka, jag tror det blir v.31. Men det är nog inte helt bestämt än. Hon jobbar nu, på en matbutik i Färgelanda. Jag hör av mig så fort ngt är spikat!



Kram och hälsa Kim.

2010-07-21 @ 10:06:44
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0