Ett litet åskmoln till dotter..

Ellah somnade ikväll som vanligt runt 19 tiden. Jag hann bara sätta mig ner med ett glas vin och riktigt njuta av lugnet. Annars är det som sagt fullrulle hela dagarna när Ellah är vaken. Men att få lite egen tid, tyckte Ellah var en dålig ide. SÅ hon valde att vakna och kör just nu för fullt. VÄGRAR sova!. Lägger vi oss i sängen så skriker hon bara ;/ Provade att vi låg i över en halvtimme, sedan orkade jag inte längre..Mina öron sprängdes och mitt tålamod tog slut!!
 SÅ nu får hon väl vara vaken tills hon stupar.. Just nu önskar jag du vore här Kim så vi kunde hjälpas åt. Jag är helt slut!!!!!
Ibland kan jag ha SÅ sjukt mycket tålamod, men vissa dagar orkar man bara inte med...


Inte varje dag man får en isglass inte. Andra glassen någonsin :D

Bada har Ellah gjort i stort sett hela dagen. Ibland i poolen och ibland smet vi ner till sjön!!

Nu kom Pappa/Morfar tillbaka med ELlah i vagnen.
Nu kanske Mammsen äntligen kan få lite tid för sig själv. För nu sover hon så sött min Prinssesa!! <3
Älskar dig min lille skitunge<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0