1 års-kalas!

Hade en stressig eftermiddag för att få allting gjort tills det att kalaset började. Tack och lov han jag precis klart i tid. Detta tack vare min underbara vän Samuel som dök upp en timme innan kalaset och hjälpte till. Tack Samuel!!
Kalaset var lyckat!. Alla hade nog en trevlig stund, och fikat jag hade bakat var mycket gott fick jag höra :)
Ellah hade inte sovit något på dagen och jag var rädd för att det skulle bli mycket gnäll. Men lilla Stumpan klarade sig igenom kalaset galant :D
Tack all familj, släkt och vänner för att ni kom och dela denna dag med oss. Det betyder mycket! Tack för ALLA presenter och uppvaktning!
Ellah kan inte bli lyckligare åt att se hur många som bryr sig om henne. Tack ALLA!!






















Den här fina tavlan fick jag i present av Mamma/mormor. Den har en gymnast till mig målat. Jättefint målat Erika Axman :D Tack så mycket <3


Nu blir det att gå och lägga sig för att sova. Är helt slut efter dagen. Imorgon åker jag och Ellah till Italien :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0