Målare ska jag aldrig bli :D

Idag har jag och Ellah faktiskt spenderat förmiddagen inne. Jag har försökt fortsätta mitt målande i Ellahs rum. Men den där nedrans rollern jag målar med har blivit alldeles stel. Så Kim ska köpa med sig en ny hem. Får allså fortsätta målandet ikväll :D

Har blivit en hel del bus med Ellah idag. Hon har blivit SÅ himla rolig. Skrattar tills jag gråter. Gör jag något ljud eller någon rörelse försöker hon aktivt att härma.
Ellah verkar vara inne i en period där pussas och kramas är väldigt populärt. Mycket gos och mys blir det här hemma nu <3

Om ca 1 timme kommer Kim hem ifrån jobbet. Då ska vi bege oss till parken här nere för lek och grilling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0