Mamma Therese är sjuk :/

Vilken dag!! Vaknade imorrse av Risbergska skolans elever som härjade utan för fönstret. Idag var den årliga KRAMPEN, för dom som vet vad det är :)
Jag och Ellah tog på oss och gjorde iordning oss lite snabbt och packade med frukost i en väska, sen begav vi oss ut för att bege oss till Rosa gärde. Där vi kollade på Krampen. Vi hade ändå inget annat för oss. !
Solen strålade, och vi hade en riktigt mysig stund där vi stod och kollade på alla tävlingar.
Efter ett par timmar knallade vi iallefall hem för att få lite middgas sömn, både jag och Ellah. Jag började må Skit dåligt rent utsagt.
Hela eftermiddagen och kvällen har jag fått gått på alvedon, för att ens orka göra nått. Mest legat och latat mig i solen, samtidigt som jag försökt underhålla huligan Ellah :D
Hoppas att jag mår bättre imorgon. Vill kunna vara ute och njuta av vädret, och sedan ska här målas om i Ellahs rum. HAHA det gick väldigt lätt att övertala Kim. EFtersom att det är jag som kommer göra allt jobb behövde han bara ta fram kortet och betala :D Bra överenskommelse!!!



Tyvärr inga bilder idag :/ Eftersom jag vart dålig, har jag inte hämtat Kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0