Många Bollar!

Idag har det hunnits med både det ena och det andra. En massa måsten som b.l.a BVC, Bankärende och liknande. Har kännts bra att vädret inte vart super härligt, då jag inte haft tillfälle att spendera så mycket tid ute.
1 års kontrollen på Bvc gick bra. Förutom lite ledsna miner under sprutttagningen. Men efter mammagos och en napp i munnen och en i handen, gick det snabbt över :) Vikt: 9,4 Kilo LÄNGD: 73 cm lång.

Just nu ligger både Ellah och Kim och sover för natten. Men min kväll inte är slut en på länge!. Håller just nu på att baka bullar. Ska försöka få  något mer bakat nu under kvällen. Känns som om jag har lite väl många bollar i luften just nu!. Lite väl mycket jag VILL göra och hinna innan veckan är slut. Är mycket att ta igen efter att legat sjuk en vecka :/
 Mycket bakande, fixande och trixandes inför Ellahs stora födelsedag på fredag. Sedan ska det också packas och handlas inför våran resa till Italien som går av stapeln nu på Lördag. Sedan ska jag också försöka hinna måla om i Ellahs rum, städa, sortera och liknande. Ibland tror jag att jag är gjord av stål och har en massa armar. Men ikke!!!



Ellah har upptäckt att det faktiskt finns små hål i näsan man kan stoppa in ett finger i. Frågar man henne vart är näsan? Så är hon minnsan där, med ett finger i näsan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0