Midsommarafton!

Midsommarafton spenderades som sagt ute på sommarstället i Leken. Där ute var vi samlade hela tjocka släkten på pappas sida (totalt 32 personer).
Vi har sedan jag var liten haft som tradion att alltid fira midsommar ihop. Vi äter gott, har lekar, skrattar, dansar, flummar och har allmänt kul och trevligt!
Förr firande vi ofta midsommar i stockholm, där dom flesta av mina kusiner bor. Men när Farmor köpte sommarstugan ute i Leken har vi sedan dess alltid varit där. Nu har även mina kusiner med familj  och min Pappa med fru köpt stuga där ute! :D Super mysigt! Där kommer vi nog spendera mycket tid i sommar! :)

Vi hade en sjukt mysig och rolig midsommar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0