Midsommardagen!

Vi vaknade upp ute i Leken, där vi spenderat natten. Ellah sov otippat ganska bra under natten. Trots det att hon fick sova i sin vagn. Jag var klantig nog att glömma resesängen hemma i all hast!. Men det gick bra ändå :D Man kan inte komma ihåg allt!
Ellah vaknde upp vid 7, och självklart låg alla fortfarande och sov. Så vi tog en promenad ner mot sjön, jag Kim och Ellah. Sedan åt vi frukost, jag och Kim åkte sedan in mot stan för att fixa lite saker. Ellah stannade kvar ute hos Morfar och Karin. Där hade hon busat, badat och lekt för fulla muggar.
Framåt eftermiddagen kom Pappa/Morfar in till stan för att hämta upp mig. Jag hade då hunnit packa ihop lite kläder, resesäng och annat för att sova kvar yttligare en natt ute i Leken. Framåt kvällen blev det kortspel, god mat, vin och en film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0