Nedräkning!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills Ellah fyller 1 år. Vart har det här året tagit vägen??
Ellah utvecklas och lär sig nya saker varje dag. Man hinner inte med. Ska livet gå så här fort? Kommer ihåg dagen jag fick reda på att jag var gravid som om det var igår..
Hur många bilder man en tar, så glömmer man bort tiden som vart. Jag sitter och tittar på bilder från när Ellah var 6 månader. Blir lite ledsen när man kommer på att man faktiskt inte minns den tiden.. Det måste ju betyda att jag inte kommer minnas den här tiden om några månader? Ussh, ska det vara såhär.. Stoppa tiden, så jag hinner gosa med min lilla bebis innan hon blir alldeles för stor!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tyvärr är det ju så att man glömmer fort (alldeles för fort!). Men jag älskar verkligen det här med att blogga, för så fort jag bli lite sugen så kan jag gå tillbaks och läsa vad vi gjorde, vad som hände med barnen just där och då. Man sitter med ett litet leende och utbrister "ja, just det, kommer du ihåg när dom gjorde si och så?" :)



Så även när jag inte är så skrivsugen så försöker jag se till att skriva ngt iallafall, för som sagt, det är guld värt längre fram. Jag har tänkt göra bloggen till en bok. En bok för varje år, med bilder och allt. För att ha lättillgängligt även i framtiden. Tänk vilken lycka på gamla dar att kunna sitta och bläddra bland alla minnen!

2010-06-09 @ 08:49:52
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: mamma

Goset behöver inte ta slut för att hon växer gumman,se på dig mig och Christoffer, vi kramas och pussas fortfarande när vi träffas : )

Men jag förstår vad du menar.

2010-06-09 @ 09:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0