Vi blev överasskade :D

Nu ser våran lägenhet äntligen ut som ett hem igen. :D Har blivit städning, diskning och undanplockning här hemma hela förmiddagen. Några drag med rollern i Ellahs rum har jag också lyckats gjort! Längtar till hennes rum är klart, så jag kan möblera och fixa fint!
Var en sväng till Ikea idag och inhandlade en billig säng till Ellah. En växarsäng. Inte för att hon behöver den nu, men det var sjukt billiga priser. Cirkuspriser som dom kallde det. Idag och igår kunde man allså shoppa billigt. Växarsängen kostade 1300 kr,men vi fick den för inte ens 300 kr :D Bäst att passa på!


När Kim kom hem från jobbet idag hade han med sig en varsin liten present till både mig och Ellah :)
Tre röda rosor till mig och en jättestor till Ellah. Han är för underbar min man <3
Bara för att visa att vi är hans allt!! Love you Kim!! <3


Mina fina rosor.

Titta vilket underbart kort. Vad som stod i, håller jag för mig själv :)

Ellahs stora ros!

Tack älskade Kim, för att du finns och förgyller våra dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0