VARMT OCH UNDERBART!

Gud, så varmt och skönt det vart idag. Flera sådana dagar!!
Idag tog jag och Ellah en lång och välbehövlig sovmorgon. När jag vaknade av Ellahs prat och fniss så böjde jag mig ner för att se vad klockan var. Den stod på 11, haha helt sjukt. Men underbart!
Vi satte oss ner och tog en mysig frukost ihop. Ellah har verkligen blivit super mysig. SKa kramas och pussas HELA tiden. OCh ingen är nöjdare en jag :) Myspys!

Vi skulle egentligen tvätta 12 till17 idag. Men vem stannar inne i sånt här väder?? Bara dom dumma!! :D
 Så jag och Ellah packade väskan och satte oss på cykeln för att cykla hem till Mamma/Mormor där vi lånade trädgården.
Blev en massa bad och bus. Ellah ville helst av allt ligga i poolen hela tiden. Men Mammsen ville allt att hon skulle värma sig emellan åt..


Mammas man Anders och Ellah tog dagens första dopp!






Framåt eftermiddagen fick Ellah nöja sig med sin egna lilla pool.. Jag vågade inte bada i stora poolen:D var för kallt!



Imorgon blir det förmodligen Stadsparken med Carro och min kusin Denniz. Kvällen kommer vi spendera hemma hos Maria och Hebbe för grillning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0