Vi fick platsen!

Ellah och jag har spenderat morgonen med att packa inför Italien resan. Väskan får max väga 15 kg. Kommer bli ett STORT beskymmer, med allt jag försöker packa i. Man kan inte precis lita på att det kommer vara sol och strålande värme i en vecka. Det kan lika gärna vara kallt och regn = mycket olika kläder med till Ellah. Jag ska nog se till att det går :)

Just nu hade jag tänkt slänga ihop en massa chokladbollar. Passa på medans Ellah sover middag :)


Just det glömde nästan bort att berätta. Dom ringde från Karslunds förskola imorrse för att tala om att vi kom in på den avdelningen vi sökt till.. Dom trodde först inte att vi skulle ha någon chans till det, då folk från hela Örebro söker till just den avdelning. (Dom har utevistelse). Men vi fick en plats :) SÅ nu är hela familjen jätteglada!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0