Älskade underbara Fredag!

Godmorgon härliga Fredag! :)
I några veckor har Ellah vaknat sin vanliga tid vid 6:00 tiden. Man får henne snabbt att somna om, men hon vaknar efter 20-30 och kan inte somna om. Vi har då som vanligt gått upp och lekt och Ellah har fått sin välling. Men förmiddagarna har oftast bestått av gnäll,gnäll och gnäll av en väldigt trött liten tjej. Men då tänkte jag för mig själv, att är hon så trött så kan hon inte sovit klart. Så nu dom 3 senaste dagarna när hon vaknar vid 6 på morgonen har jag gjort ordning välling till henne. En mycket glad och nöjd tjej slurpar i sig allt av sin välling och lägger sig sen tillrätta och somnar om, och vaknar inte förens mellan 7:30-8. Men hallå tröga Mamma. Jag har ju vart hungrig. Därför jag vaknat så tidigt på morgonen och vill gå upp och leka.. HAHA antar att Ellah måste ha tänkt så!! Nu är iallefall det problemet löst. :D

I eftermiddag skulle jag ha tatuerat mig. Men Emma hörde precis av sig, vi måste skjuta upp det några dagar :( Jag som hade längtat så!!

Vad ska man göra idag då? Idag är ingenting planerat en så länge. Få se vad vi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0