Äntligen blir det av!

Imorgon ska jag äntligen nålmärka kroppen med en tatuering med Ellahs namn och personnummer. Yippi! :D
Men är lite olustigt att det gör så ont.. Men bara att stå ut. Ska man bli fin får man lida pin! Och har man fött barn, så klarar man väl allt?? :) Funderar på att göra en till när jag ändå är i farten. Men det beror på hur jobbig smärtan är. Om jag gör en till, det får visa sig imorrn :)
Nu ska jag gotta ner mig i soffan och kolla lite tv. Det är jag värd efter allt slit med att packa skor ikväll :) Både stora och lilla älskling sover här hemma. Så nu blir det lugn och ensam mammamys :)

Imorgon är det FREDAGSMYS!! <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0