Äntligen Fredag!!

Åhh, att vakna upp och veta att det är Fredag, är underbart! Idag ska jag och Ellah spendera dagen ute på Ikea och Mariberg med Rebecka och lilla Charlie! :)
I Eftermiddag blir det att åka och storhandla hela familjen. Så mysigt!!ll

Ikväll ska vi fira min bror som fyller år! Grattis käre lillebror på dagen innan din födelsedag! <3

Jag är super nöjd över min tatuering jag gjorde igår kväll :D Äntligen blev den gjord. Så länge som jag velat göra den!! Det hade gått bra för min bror och hans flickvän att ha hand om Ellah medans jag och Kim var borta. Hon hade somnat så fort dom lade henne i sängen och hon hade vart glad hela kvällen. Det gillas mycket!!

 
Min tatuering jag gjorde igår!!

Nu ska här duschas och fixas sig lite, innan Rebecka kommer och hämtar oss!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Den blev jätte fin! :)

2010-03-26 @ 10:35:59
Postat av: Emma

Jättefin!!

2010-03-26 @ 11:10:26
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: nina

Fin den blev tatueringen:)

2010-03-26 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0