Bad på Gustavsvik kanske??

Här är jag och Ellah uppe med tuppen i vanlig ordning. Eller Kim också för den delen, stackarn börjar ju jobba kl 4 på morgonen. Själv tycker jag att 4a fortfarande är mitt i natten..
Här ska ätas frukost och lekas i fulla muggar. Ellah är piggelin som vanligt vid den här tiden. Mellan 6.30 och 7 vaknar hon nu varje morgon. Och det är helt okej. Inte för tidigt och inte försent :D
Får se när älsklingen kommer hem från jobbet om det blir att åka och bada eller inte. Vill inte förstöra Ellahs mat och sovrutiner allt för mycket. Så mellan 11:15 och 14 är det nog bäst att åka. Och om älskling kommit hem då, vet man ju aldrig. Men annars får det ta och bli babysång istället :D För nått skoj måste vi hitta på. Både jag och Ellah tycker om att hitta på saker om dagarna. Att bara vara hemma i hemma miljön blir långtråkigt!

Ne, nu är det frukost dags för Pluttan..
Hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0