Bildregn!

Här kommer en massa bilder från gårdagen!! (FREDAG)


Bus med dottern. Att låsas bittas är FÖR roligt!!




<3

Mammas mage är gosig och mysig.. Känns så mjuk :D

TOKER!

Mamma säger att jag ser ut som en BULLE!!

Trötta mammsen håller på att fixa iordning sig för en tur upp på stan.

Mina favoriter!

<3

Världens finaste, underbaraste och bästaste dotter!! Älskar dig SÅ himla mycket! Mammas lilla Prinsessa!


KIM ELLAH JOLINE VESTLIN WICKMAN! VÄRLDENS VACKRASTE BARN!



Längtar till att få ligga i sängen imorrn och kunna sova till kl 12 om jag så vill. Åhh vad jag älskar Helgmornar, då Kim oftast tar Ellah.. :)


Vad skulle jag göra utan min underbara Kim och min underbara dotter? Ni är mitt liv, mitt allt! Älskar er överallt annat! Ni är dom finaste människorna på denna jord!! Det är bara ni som kan få mig att känna så här. Nu gör mig hel!!
Älskar att vara MAMMA. Den bästa känslan som finns. Slår ALLT med hästlängder!!


Kommentarer
Postat av: Daisy

Hittade din blogg via facebook. Underbart söt dotter du fått. Hoppas allt är bra med er.

2010-03-08 @ 16:16:50
URL: http://daisyfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0